Natječaj za promidžbeni spot o europskoj zdravstvenoj iskaznici

Slika arhiva/images/novosti/ostale_vijesti/natjecaj_za_promidzbeni_spot_o_europskoj_zdravstvenoj_iskaznici/101794-1-cro-HR/natjecaj_za_promidzbeni_spot_o_europskoj_zdravstvenoj_iskaznici.png

ZAGREB, 30. lipnja 2014. - Organizacija Europske komisije Social Europe otvorila je natječaj za promidžbeni spot na temu europske iskaznice zdravstvenog osiguranja. Dobrodošla je svaka kreativna i maštovita priča, a tri najbolja rada nagradit će se s 1500, 1000 i 500 eura.

Priča treba prenijeti jednu od slijedećih poruka: izbjegnite neugodna iznenađenja kada ste na odmoru ili na putu po Europi, iskaznica je besplatna, podizanje svijesti o europskoj zdravstvenoj iskaznici među liječnicima i medicinskim ustanovama.

Na natječaj se može javiti svatko tko ima dobru ideju. Poruka mora biti jasna i razumljiva, sinopsis treba sadržavati najviše 250 riječi, a knjiga snimanja između 6 i 16 ilustriranih panela s pričom.

Uz prijavnicu treba priložiti presliku osobnog dokumenta, sinopsis i knjigu snimanja (storyboard) na engleskom, francuskom ili njemačkom.

Radovi se mogu predati do 17. kolovoza 2014. putem e-maila na EMPL-europa@ec.europa.eu ili na adresu

EHIC Knjiga snimanja za zaštitu tržišnog natjecanja
Europska komisija, Opća uprava za zapošljavanje, socijalna pitanja i uključivanje
B-1049 Bruxelles, BELGIJA

A više o svemu možete naći na linku http://ec.europa.eu/social/ehic_competition.jsp?langId=en



Vijesti iz medija