Sve je spremno za početak rada Pozivnog centra u Ministarstvu zdravstva


Svaki pacijent zaslužuje najbolju moguću zdravstvenu skrb, bez obzira na okolnosti. Pandemija koronavirusa nije iznimka i ne oslobađa nas od odgovornosti. Ona je ozbiljan test kojeg mogu položiti samo najspremniji. 

 

Upravo se tom mišlju vodilo Ministarstvo zdravstva koje je donijelo odluku o uspostavi i radu Pozivnog centra za osiguranje zdravstvene zaštite u bolnicama za vrijeme pandemije, a počinje s radom u petak, 13. studenoga u 8 sati ujutro.

'Suočavamo se s jednom od najvećih globalnih pandemija, kakvu svijet ne pamti gotovo jedno stoljeće. No, to nas ne oslobađa odgovornosti za uspješno funkcioniranje zdravstvenog sustava, na svim razinama. Upravo iz tog razloga odlučili smo uspostaviti Pozivni centar koji će biti prijeko potrebna poveznica pacijenata s koordinatorima u bolnicama i HZZO-u. Ponosni smo što smo uspjeli u vrlo kratkom roku mobilizirati naše volontere, zaposlenike, studente medicine i učiniti sve tehničke pripreme kako bi svaki pacijent imao zdravstvenu skrb koju zaslužuje, izjavio je ministar Vili Beroš.
 
Pozivni centar bit će dostupan za kontaktiranje 24 sata dnevno, na način da će radnim danom od 8,00 – 16,00 sati na zaprimljene pozive odgovarati direktno osobe u pozivnom centru, a pozivi zaprimljeni izvan tog vremena tonski će se snimati, evidentirati i na  njih povratno odgovarati u najkraćem mogućem roku.

Osobe zadužene za rad u Pozivnom centru  će na temelju zaprimljenog poziva kontaktirati koordinatore u bolničkim zdravstvenim ustanovama i Hrvatskom zavodu za zdravstveno osiguranje zadužene za osiguranje potrebne zdravstvene zaštite pacijentima.

Osim osiguravanja zdravstvene zaštite onkološkim pacijentima, pozivni centar će na isti način osigurati zdravstvenu zaštitu pacijentima koji su imali dodijeljen termin za zdravstvenu uslugu ili bolničko liječenje u Kliničkoj bolnici Dubrava.

Broj Pozivnog centra je: 01 460 76 99


 

Pisane vijesti